Puh, helt SLUT!

I dag skulle jag börja gräva den sista biten o fy för tusan vad det var tungt att börja med det. Det var ju inte den största biten men nu vet man vad det innebär och vilken jobb man har framför sig samt att motivationen inte riktigt fanns där. Det ena gav det andra och tio timmar senare var det uppgrävt, räfsat/jämnat, markduk på och ett ton singel på plats…..Bygger man inte muskler på detta så lär jag väl aldrig göra det. Jag har varit noga med att dricka på grund av värmen o jobbet man gjort men jag kraschade senare på kvällen med en Johan Glans Huuuurva och yrsel så bara la mig på toa golvet tills det lättat. Känns bättre nu efter en dusch o vilar mer ståndaktigt i soffan. I morgon ska jag ta det lugnare!

Hälsa gärna genom en kommentar!